Monday, April 04, 2011

Opening of Jika Kau kekasih....

Kehadiran mu seperti mentari yang menyinari hidup ini tatkala dunia sedang gelap gelita....
Kehadiran mu juga memberi kebahagiaan untukku seperti pelangi yang menghiasi langit yang mendung....
Kehadiran mu juga memberi sejuta harapan dalam hidup ini...
tetapi....
kehadiran ku disisimu seperti angin yang berlalu dengan sayu..
Kehadiran ku disisimu jua seperti dedaun yang menantikan masa untuk gugur dari dahan..
Adakah ku amat bererti di mata mu?
Terima kasih kerana memberikan aku sedikit kebahagiaan yang aku inginkan di sisa hidupku...Semoga berbahagia bersama dirinya..

3 comments:

  1. haha....jiwang sdh owh....tahap kronik nie..hahha...sampai guna ayat -di sisa hidupku-...hahha...

    ReplyDelete
  2. pa la kau ni..aku just tulis la tak da kaitan dgn aku pun..just tringin nak blajar jd penulis..tak salah kn?harap kau support apa yang aku buat..dah lama aku nak tulis tapi aku tkt smpai akhirnya umu bg aku semangat..

    ReplyDelete
  3. tulis jak ba...jgn pkir apa org ckp...just do it
    bkn snang nk menulis...ada bkt tu, jgn pndmkn bkt awk

    ReplyDelete